Godmorgon!

Vaknade just och hade tänkt gå och äta frukost snart. De här dagarna ni inte fått uppdatering har det inte hänt så mycket på, spelade match i Sverige mot Sunnersta, och vi vann med 1-0 härligt tjejer! I fredags efter skolan fikade jag med min underbara kusin som jag inte träffat på jätte länge! Sen när mamma slutade jobbet åkte vi till Maxinge, där handlade jag ett par träningsbyxor,en träningströja och en sån där rosa luddmjukiströja :3 

Var även och red i onsdags, fick Safira som vanligt och herregud vad fin hon var, älskade ponnyn! Galoppen var klockren i högervarvet, lite pigg men det var bara positivt! I vänster varv skulle vi galoppera på volten och det var dock inte lika roligt, det är som att hon inte "orkar" hålla galoppen på volten så jag måsta fokusera på tusen saker, men sen blev hon bättre, bara att fortsätta träna!
Sen gjorde vi lite skänkelvikningar och massa andra övningar också! Skänkelvikningen blev hon bra på slutet, men fortfarande mycket


 att träna på där! 
Men var annars riktigt nöjd över damen :)

Men ska springa ner och äta nu! Sen stallet! Vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: