Känner mig väldigt aktiv!

Bloggar som en kratta,haha! Men förra veckan var jag på Örebrocupen, och herregud vad kul vi hade det! Vi var där i 5 dagar och vi kom till B-slutspel där vi kom till semifinal :) Har tyvärr alla bilder på mobilen, men dom kommer säkert komma upp här en annan dag! förbannat kul hade vi iallafall!
 
Den här veckan har varit ganska slö,
Måndag- var bara hemma och sov typ hela dagen :3
 
Tisdag- var i stallet, jag körde Mallan och Jennifer red Exit, var typ ute i 2 timmar x) Picknick hade vi med oss!
 
Onsdag- åkte till Lova på morgonen, och var där hela dagen. åkte hem klockan nio på kvällen :)
 
Torsdag- Idag har det också varit en slödag, varit ute med Theo,klippt gräset och sen bara varit inne och kollat på tv!
 

Imorgon blir det däremot nya tag, på dagen så tänkte jag och Jennifer vara på stranden med hennes "brorsson" som är 5 år tror jag? för han ska vara på simskola! 
Sen på kvällen drar vi till stallet och sover där till lördag, och på lördag åker vi hem till mig med hästarna och där ska vi bada och rida upp till skogen på en skrittur osv :) sen äter vi middag hos mig och sen drar vi till stallet igen och så sover vi där till söndag ;) Kommer bli en riktigt kul helg.... om jag överlever den, kommer serri dö av skratt :') 
 
jaja, nu har ni en sammanfattning av min helg, så då tackar jag för mig!
Hejdå! 
 
haha, jennifer dödar mig för dom här bilderna men måste ju få bjuda lite :') 
 
puss på dej Jennifer :):):):):):):):):):):):):):):):):):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: